Tuesday, January 23, 2007

Cerita dengan Anime


Apa aku nak menaip pasal anime hari ini??

Ok..korang ada tengok tak anime atau kartun yang tajuk dia Shaman King? tadi baru je aku try tengok balik dan aku rasa seronok plak tengok anime2 cam gitu. Tappi pc aku wat problem plak pagi tadi. Haru betul..

Dan nak dijadikan cerita, aku tengok dan layan sampai dekat 4 episode. Dan membuatkan aku semakin seronok dengan benda-benda gini. Apa yang membuatkan aku boleh layan anime dan kartun-kartun sebegini? Aku pun tak pasti dan mengapa aku berkelakuan sebegini dan yang aku pasti, aku suka dan aku tidak dapat lari lagi daripada benda2 macam ini.

Aku akui aku lemah dan aku perlukan sesuatu untuk meningkatkan keyakinan dan kekuatan aku. Aku tahu aku perlu berbuat sesuatu dan aku tahu hari itu akan tiba. bila? AKu hanya perlu menunggu hari itu tiba pada hari yang sepatutnya aku muncul . Cuma nantikan saja pada waktu itu dan pastinya anda tidak akan menyesal ketika itu.

Bah..sudahlah. Cukuplah aku merepek pasal benda-benda ini semua. Malas sudah aku mahu cakap pagi2 buta begini. Aku mahu tidur sekarang..babai!

No comments: