Wednesday, November 01, 2006

CD untuk File,m Death Note 2006

Ok..Ada berita terbaru nak sampaikan. Aku baru je download torrent untuk Filem Death NOte yg terbaru. Baru je released dalam tahun ini. Korang pun leh download. Tapi amik masa dekat 2-3 jamlah. Sesiapa yang ada streamyx leh lad download kat torrentportal.com.

Bagi sesiapa yang tak ada perkhidmatan tu, leh dapatkan 1cd dari aku. Itu pun kalau nak aku wat 1 copy untuk cd korang. Korang leh tengok.Tapi subtitle dia dalam jepun. Sebab yang subtitle english punya tak ada orang upload lagi. Sape2 nak tengok leh contact aku. kat email ni. Hanya untuk death note je. Anime yg lain buat cam biasa...

email aku kat sini : titaniumhijau@gmail.com

PS : Harga cd aku caj RM 10. Tak nak takpe. Aku tak paksa. Termasuk bayaran pos ekspress.

No comments: